- mbchoqAdmin
How to Build a DIY Travel Trailer - Dinette, Bed, Cabinets and more (Part 6)
Mar 15 Jan 2019, 19:32
*source chaîne youtube homesteadonomics
"Today I'm building the front convertible dinette and sleeping area in the DIY Travel Trailer Project. The Dinette includes a table with seating that converts to a bed and also has a drawer and some flip up storage under the seating. I also added some vinyl flooring and cabinets above the dinette that will also double as the distribution area for the 12V wiring. Next up on the Travel trailer project will be to run the 12v wiring, add interior lighting, add a coupler and weight distribution/sway control, and finally build the kitchen area. After that will be to take her camping! Thanks for watching and let me know if you have any questions! Joe"
Traduction libre:
"Aujourd’hui, je construis le coin-repas avant convertible et la zone de couchage dans le cadre du projet de remorque de voyage DIY. Le coin repas comprend une table avec des sièges pouvant se transformer en lit, un tiroir et des rangements rabattables sous les sièges. J'ai également ajouté des revêtements de sol en vinyle et des armoires au-dessus de la dinette, qui serviront également de zone de distribution pour le câblage 12V. La prochaine étape du projet de roulottes de voyage consistera à installer le câblage 12v, à ajouter un éclairage intérieur, à ajouter un coupleur et un contrôle de la répartition du poids / du balancement, et enfin à aménager la cuisine. Après cela sera de la prendre en camping! Merci de regarder et laissez-moi savoir si vous avez des questions! Joe"
- How to Build a DIY Travel Trailer - Bed, Cooler Cubby and Storage
- Build a camper in the garage. Handmade travel trailer camper
- Building the floor of my foam teardrop trailer Part 1 of 2
- Bean Trailer – Best Teardrop Camper of 2019 (Teardrop Trailer, Travel Trailer, Overlanding, Camping)
- Bean Trailer – Best Teardrop Camper of 2019 (Teardrop Trailer, Travel Trailer, Overlanding, Camping)