- mbchoqAdmin
Designing a Better A-Frame RV Vent
Mar 27 Nov 2018, 18:17
*source chaîne youtube Slim Potatohead
"After my snowstorm video went viral, it was time for a low-key presentation only meant for nerds, tinkerers and A-frame enthusiasts! This is my idea of a practical design for an A-frame roof vent, one that solves many problems the current manufactures seemed to have ignored in designing vents for the angled roof of an A-frame type trailer. I will not produce these, I'm only sharing ideas. Any business inquiries please use the email link on my Youtube Channel's "About" section. Thanks! SP"
'Après que ma vidéo sur la tempête de neige soit devenue virale, il était temps de présenter une présentation discrète réservée aux nerds, aux bricoleurs et aux amateurs de A-Frame! C’est mon idée d’une conception pratique pour un évent de toit A-frame, qui résout de nombreux problèmes que les fabricants actuels semblaient avoir ignorés dans la conception d’évents pour le toit incliné d’une remorque de type A-frame. Je ne les produirai pas, je ne fais que partager des idées. Pour toute question relative aux affaires, veuillez utiliser le lien de courrier électronique de la section "À propos" de ma chaîne Youtube. Merci! SP'