- mbchoqAdmin
DIY Teardrop Trailer – Create Shape on Plywood – Drawings Included
Lun 26 Nov 2018, 17:40
*source chaîne youtube OregonBatman
"In this video I pass along a free design for a nicely shaped teardrop trailer. I will also show you how to transfer measurements from paper to plywood.
Included at the end of the video is a screen shot of the designs for you to make your own teardrop. Thank you for watching!
If you would like more information send me an email. Thanks!
If you would like to drop me a letter or send something for review, my information is below:
batman97741@gmail.com
A. Bateman
PO BOX 499
Madras, Oregon 97741
Cheers!"
Traduction libre:
"Dans cette vidéo, je vous présente un design gratuit pour une belle remorque en forme de goutte. Je vais également vous montrer comment transférer des mesures de papier sur du contreplaqué.
À la fin de la vidéo, vous trouverez une capture d’écran des motifs pour vous permettre de créer votre propre teardrop. Merci d'avoir regardé!
Si vous souhaitez plus d'informations envoyez-moi un email. Merci!
Si vous souhaitez me laisser une lettre ou envoyer quelque chose pour révision, mes informations sont ci-dessous:
batman97741@gmail.com
A. Bateman
PO BOX 499
Madras, Oregon 97741 "
- charlevoix418Membre partenaire
Re: DIY Teardrop Trailer – Create Shape on Plywood – Drawings Included
Mar 27 Nov 2018, 12:37
- 50 Easy RV Camper Modifications to create the perfect camping trailer
- Bean Trailer – Best Teardrop Camper of 2019 (Teardrop Trailer, Travel Trailer, Overlanding, Camping)
- Bean Trailer – Best Teardrop Camper of 2019 (Teardrop Trailer, Travel Trailer, Overlanding, Camping)
- T@B Max U Shape 2013
- 25 étapes pour construire son Teardrop soi même